
Torsdagen den 4 juni, kommer Kjellez orkester till Åsedaparken. De börjar spela 18.00 och våra grindar öppnar vi 17.30.
Då har ni en halvtimme på er att reservera ert fika, så det finns klart till pausen.
Efter det spelar Kjellez till 22.00
Entré: 250:-, men alla ungdomar mellan 13-20 år får dansa gratis hela kvällen.
Kontant eller swich är det som gäller.
Vi förväntar oss mycket folk till oss denna kväll, kom i god tid.
Varmt välkomna!
2026 års Dansprogram
7 Maj Donnez
21 Maj Matz Bladhs
4 Juni Kjellez
17 Juni Bennrix Obs! Onsdag
2 Juli Rignells
9 Juli Voice
22 Juli PH:s Obs! Onsdag
6 Augusti Bob Stewens
20 Augusti Callinaz
3 September Engdahls
17 September Martinez
1 Oktober Donnez
Entré 250:- vi tar Swich eller Kontant
Med reservation för eventuella ändringar

Nu är säsongen igång så nu följer många härliga sommarkvällar i vår vackra park.
Mycket kommer att ske i parken under sommaren så håll utkik.
Här blir bland annat hundutställning, personalfester, företagsevent,
Truckmeet, med massor av härliga artister, barnteater, underhållning och mat för våra pensionärer och mycket mycket mer.
Men det vi i styrelsen i Åsedaparken satsar på är danserna, till alla härliga dansband och vår fantastiska publik.
Ni behövs för att vi skall kunna fortsätta vara en levande folkpark.
VÄLKOMNA!❤️

.png?etag=W%2F%228d3b-1957a532058%22&sourceContentType=image%2Fpng&ignoreAspectRatio&resize=133%2B200&extract=0%2B0%2B133%2B200)
Om du vill bli medlem Swisha 100:- eller betala in på Bankgiro 197-3924
I meddelande skriver ni ert namn och er mailadress.